لیست شرکت های خدمات مهندسی بهداشت حرفه ای

لیست شرکت های خدمات مهندسی بهداشت حرفه ای

دارای مجوز رسمی ارائه خدمات مهندسی بهداشت حرفه ای از معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان

سنجش، پایش و اندازه گیری آلاینده های شیمیایی محیط کار

شرکت ایمن گستر جامعه نگر در راستای تحقق اهداف خود به منظور جامعه ای  ایمن ، سالم و پاک و در زمینه مهندسی بهداشت حرفه ای و همچنین گسترش دانش ( H.S.E ) و  با بهره گیری  از کارشناسان  مجرب و دارای مسئول فنی شرکت (‌سه دهه سابقه خدمت در وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی)  خدمات سنجش و ارزیابی و اندازه گیری آلاینده های شیمیایی محیط کار  با استفاده از متدهای علمی بروز بهداشت حرفه ای انجام می دهد.

0
پروژه های اندازه گیری آلاینده های محیط کار
0
سال سابقه فعالیت
سنجش و اندازه گیری آلاینده های شیمیایی

 خدمات لیست شرکت های خدمات مهندسی بهداشت حرفه ای

سنجش، پایش و اندازه گیری آلاینده های شیمیایی محیط کار

اندازه گیری گرد و غبار محیط کار

سنجش و پایش و اندازه گیری گرد و غبار محیط کار (گرد و غبار کلی و گرد و غبار قابل استنشاق) با استفاده از متد ها و دستورالعمل های وزارت بهداشت و سازمان جهانی بهداشت

اندازه گیری گاز و بخارات آلی

سنجش و پایش و اندازه گیری گاز و بخارات موجود در محیط کار با استفاده از بروز ترین تجهیزات سنجش و متدهای علمی بهداشت حرفه ای

اندازه گیری گاز و بخارات معدنی

سنجش و پایش و اندازه گیری اسیدها، قلیاها و گازها و بخارات BTEX محیط کار
متدها و روش های اندازه گیری آلاینده های شیمیایی NIOSH

خدمات بهداشت حرفه ای

دستیابی به سلامت حق اساسی آحاد جامعه از جمله کارگران و کارکنان مشاغل مختلف است. رشته بهداشت حرفه ای به منظور تأمین این حق اساسی در جهت حرکت به سمت عدالت اجتماعی و حفظ کرامت اقشار زحمتکش جامعه فعالیت می نماید. بهداشت حرفه ای علم و فنی است که با پیش بینی، شناسایی، ارزیابی و کنترل عوامل مخاطره زای شغلی در جهت تأمین، حفظ و ارتقاء بالاترین سطح سلامت جسمانی، روانی و اجتماعی کارکنان تمام مشاغل تلاش میکند.

بهداشت حرفه ای در صنایع

یکی از بهترین و بزرگترین سیستم هایی که در دنیا به منظور افزایش ایمنی و کاهش حوادث تحت عنوان استاندارد شناخته شده است سیستم ایمنی و بهداشت شغلی (OHSAS) می باشد. وزارت صنایع از سال 1388 کلیه صنایع را ملزم به گرفتن این استاندارد نموده  است.

امروزه گرایش به پیاده سازی سیستم های مدیریت ایمنی، بهداشت حرفه ای و سلامت محیط کار در سطح شرکت ها و صنایع مختلف افزایش چشمگیری یافته است. و جهت اجرای دقیق و مهندسی خدمات بهداشت حرفه ای باید به لیست شرکت های خدمات مهندسی بهداشت حرفه ای اصفهان که دارای مجوز از دانشگاه علوم پزشکی اصفهان رجوع نمود.

عوامل زیان آور محیط کار و سلامت کارکنان

طبق برآورد، در ایران حدود 31 میلیون کارگر در 2 میلیون واحد شغلی در حال فعالیت هستتتند که از این تعداد، 45 درصد نیروی کاری خدماتی، 30 درصد در بخش کشتاورزی و 25 درصد در بخش های صنعتی شاغل هستتند که به شکل های مختلف در معرض عوامل زیان آور بهداشتی ناشی از فعالیت کاری قرار دارند.

مشاغل سخت و زیان آور محیط کار

 لیست شرکت های خدمات مهندسی بهداشت حرفه ای  اصفهان

ایمنی و بهداشت حرفه ای

علمي که شناسايي، اندازه گیري و مقايسه با استاندارد و کنترل عوامل زيان آور محیط کار شامل عوامل شیمیايي، فیزيکي، بیولوژکي، مکانیکي و رواني که روي سلامتي کارگران يا شاغلین اثر مي گذارد.منظور از بیماريهاي شغلي آن است که درحین انجام کار و بواسطه آن رخ مي دهد.

از جمله مي توان به کري حرفه اي ناشي از صداي بیش از حد مجاز و بیماري پوستي وريوي وسرطانهاي شغلي و ساير بیماريهاي ناشي از عوامل زيان آور فیزيکي، شیمیايي، و غیره مربوط به محیط کار اشاره نمود.

خدمات بهداشت حرفه ای

یکی از خدماتی که شرکت های مهندسی بهداشت حرفه ای اصفهان انجام می دهند شناسایی و اندازه گیری آلاینده های زیان آور محیط کار مانند گردوغبار، گاز و بخارات، سر و صدا، ارگونومی، پرتوهای IR,UV و استرس حرارتی WBGT , غیره می باشد.

جهت ارائه این خدمات شرکت های بهداشت حرفه ای اصفهان باید مجوز رسمی ارائه خدمات بهداشت حرفه ای از معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان داشته باشند.

شرکت مهندسی ایمن گستر جامعه نگر

دارای تیم تخصصی با چندین دهه سابقه علمی و اجرایی در زمینه مهندسی بهداشت حرفه ای، اندازه گیری آلاینده های محیط کار، مشاوره در زمینه بهداشت و سلامت کارکنان واحد های صنعتی می باشد.

و همچنین در زمینه مشاوره، طراحی و اجرای سیستم های تهویه صنعتی  بصورت تخصصی و علمی در واحد های صنعتی مشغول به خدمت رسانی میباشد.

به این همکاری ها افتخار می کنیم

رزومه شرکت بهداشت حرفه ای ایمن گستر جامعه نگر

دریافت مشاوره رایگان

همین الان  جهت مشاوره خدمات مهندسی بهداشت حرفه ای با ما تماس بگیرید.

لیست شرکت های خدمات مهندسی بهداشت حرفه ای اصفهان

keyboard_arrow_up