مرکز ارزیابی  ارگونومی پوسچرهای کاری  محیط کار

دارای مجوز رسمی از معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان

ارزیابی ارگونومی محیط کار

علم ارگونومی یا مهندسی فاکتورهاي انسانی، دانشی کاربردي و ترکیبی از علوم پایه مختلف است. این علم به بررسی روابط انسان با محیط کار او با هدف بهینه سازي شرایط زندگی(تقویت ارزشهاي انسانی از جمله: ایمنی، خستگی، راحتی، رضایت شغلی و …) و شرایط کاري (بازده و کارایی انجام کار) می پردازد. امروزه نقش مهم افراد در سازمان و انجام فرآیندها سبب آن شده است تا مدیران ارشد سازمانها جهت افزایش کارایی(بازده) و کسب نتایج مطلوبنگاه ویژه اي به موضوع ارگونومی داشته باشند.

مهندسی عوامل انسانی(ارگونومی )به صورت طراحی یک فرایند سیستماتیک براي انسان است که سعی در به کارگیري دانش و آگاهی انسان در راستاي تجهیزاتی که استفاده می کند، محیطی که در آن کار می کند و وظایفی را که به آن عمل می نماید، دارد و سیستم مدیریت را در جهت ایمنی و افزایش کارایی و بهره وري هدایت می کند

چگونگی ایجاد محیطی مناسب و کارا براي نیروهاي انسانی اهمیت فراوانی داشته، یک محیط خوب ( فیزیکی و روانی )، منجر به فعال شدن بیشتر نیروي انسانی، شادابی آن ها، حذف خطرات احتمالی، افزایش کیفیت در کار ، کاهش افسردگی ها، رشد خدمات مثبت و ارزش هاي کارکنان، افزایش توان و بهره وري کارکنان می گردد.

از آنجاکه نتایج حاصل از مطالعات مربوط به نیروهاي انسانی، نشان می دهد که توسعه نیروهاي انسانی بهره ور به طور مستقیم در دستیابی به بسیاري از اهداف سازمانی نقش بسزایی دارد به همین دلیل علم مدیریت انسانی یا ارگونومی براي رهبران و مدیران سازمان از اهمیت بالایی برخوردار می باشد.

مشاوره و ارزیابی ارگونومی پوسچرهای کار محیط کار اصفهان

توجه به ارگونومی از حد یک ابزار فراتر رفته و به یک استراتژي جهت بهبود بهره وري سیستم، ایجاد کارمناسب، پیشگیري از حوادث و بیماري هاي ناشی از کار و بهبود راندمان و عملکرد انسان تبدیل شده است و  دیگر نسل جدید ارگونومی مستقل از ملاحظات سازمانی و سیستم مدیریتی نمی تواند وجود داشته باشد.

عدم توجه به اصول ارگونومی و رعایت نکردن آن ها در محیط کار، هزینه هاي بسیار زیادي را هم براي کارفرما و هم براي کارکنان به دنبال خواهد داشت و موجب کاهش کارایی و کیفیت می گردد.
بنابراین تمامی سازمان ها  که سعی در بالابردن عملکردشغلی کارکنان خود دارند لازم است توجه ویژه ای در زمینه ارزیابی ارگونومی محیط کار خود داشته باشند تا علاوه بر اینکه محیط شاداب و پر انرژی برای کارکنان خود ایجاد می کنند باعث شود بهره وری شرکت یا سازمان خود را بالا ببرند.

شرکت ایمن گستر جامعه نگر با چند دهه سابقه و دارای مجوز رسمی ارائه خدمات مهندسی بهداشت حرفه ای از معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان، با واحدهای صنعتی در زمینه ارزیابی ارگونومی پوسچر های کار خدمت رسانی می نماید.

جهت مشاوره و راهنمایی های لازم در زمینه خدمات مهندسی بهداشت حرفه ای و اندازه گیری سر و صدا محیط کار با ما تماس بگیرید.

خدمات بررسی و ارزیابی ارگونومی پوسچر های کاری  واحدهای صنعتی

خدمات بررسی و ارزیابی ارگونومی پوسچر های کاری  واحدهای صنعتی

ارزیابی ارگونومی تولیدی

با روش های

RULA, REBA,OWAS

ارزیابی ارگونومی حمل بار

با روش های

  WISHA, SNOK

ارائه راه های کنترلی و اصلاحی

با استفاده از علوم  مهندسی فاکتور های انسانی ارگونومی

مشاوره و ارزیابی ارگونومی پوسچرهای کار محیط کار اصفهان

جهت بررسی و ارزیابی پوسچرهای کاری ارگونومی  محیط کار ما چه کمکی به شما می توانیم انجام دهیم؟

شرکت مهندسی ایمن گستر جامعه نگر دارای مجوز رسمی ارائه خدمات مهندسی بهداشت حرفه ای از حوزه ی معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان در راستای تحقق اهداف خود به منظور جامعه ای  ایمن ، سالم و پاک و همچنین گسترش دانش ( H.S.E ) و  با بهره گیری  از کارشناسان  مجرب و دارای مسئول فنی شرکت (‌سه دهه سابقه خدمت در وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی) با صنایع بزرگ و کوچک آماده خدمات رسانی می باشد.

جهت اجرای اولین گام بررسی خدمات مهندسی بهداشت حرفه ای (سنجش، اندازه گیری، و پایش آلاینده های محیط کار) می توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید تا شما را در زمینه اندازه گیری سر و صدا محیط کار راهنمایی نمایند. 

ما نمی‌گوییم که بهترین هستیم، بلکه با نتایج حاصل، آن را به اثبات می‌رسانیم.

به این همکاری ها افتخار می کنیم

رزومه شرکت بهداشت حرفه ای ایمن گستر جامعه نگر
keyboard_arrow_up